Saturday, September 6, 2014

TUSUKAN KEPALA ZAKAR KE DALAM FARAJ

Faraj dan seks....


Apabila perkara utama tentang seks dibicarakan, rasa ghairah dan berahi akan mula terasa dan bangkit. Cairan faraj yang keluar sudah cukup untuk batang zakar dimasukkan. 



Gunakan jari untuk sapukan cairan faraj di kedua-dua belah bibir faraj. Ini untuk memastikan batang zakar mudah melepasi bibir faraj. Bibir faraj yang kering mudah melecet apabila gerakan tusukan masuk dan tarikan keluar zakar dilakukan.

Letakkan kepala zakar dibibir faraj dan gunakan jari untuk membuka ruang antara bibir agar mudah kepala zakar masuk. Setelah itu tekan perlahan-lahan. 

Sewaktu menekan, pandangan mata antara pasangan janganlah dilepaskan. Suami perlu bertanya samada kemasukan zakar ada menimbulkan kesakitan. Tekan perlahan-lahan. Ini membolehkan faraj menyesuaikan dengan ukurlilit batang zakar.

Apabila batang zakar dirasakan sudah masuk setengah, suami perlu berhenti seketika dan bertanya samada sebarang ketidakselesaan. 

Pada masa ini minta izin untuk terus tekan ke dalam penuh batang zakar. Lakukan tusukan masuk umpama isteri itu masih dara. Setiap masa, setiap kali bersama lakukan hubungan seks umpama isteri masih dara.

No comments:

Post a Comment