Saturday, September 6, 2014

Cara Bersetubuh Terbalik 69

Lebih dikenali posisi seks 69, cara bersetubuh ini mengehendaki si suami membenamkan muka ke bahagian sulit isteri dan menggunakan bibir and lidah untuk menguncup dan merangsang klitoris dan bibir faraj. Siisteri juga membenamkan muka ke bahagian sulit suami lalu mengulum zakar suami sambil meraba biji testis suami.



Terdapat 3 posisi di mana cara bersetubuh secara terbalik ini dapat dilakukan:

1. Suami berbaring

Si suami berbaring selesa di katil dan si isteri menindihkan badan di atas suami dengan muka menghadap zakar suami dan faraj menghadap muka suami.

2. Isteri berbaring

Si isteri terbaring rata di atas katil dan si suami pula menindihkan badan di atas isteri dengan muka menghadap faraj isteri dan zakar menghadap muka muka suami. Si suami harus menggunakan siku dan lutut untuk menyokong berat badan dirinya untuk mengelakkan bebanan yang berlebihan pada isteri.

3. Suami berdiri sambil mendukung isteri

Cara ini amat lasak tetapi boleh mendatangkan nikmat yang tidak terhingga pada isteri. Bermula dengan posisi isteri berbaring seperti dalam cara kedua di atas, si suami memeluk dan mengangkat tubuh isteri sehingga isteri berada dalam keadaan terbalik (kaki menghala ke atas dan kepala ke bawah)

No comments:

Post a Comment