Saturday, September 6, 2014

Jimak Posisi Berdiri

Tips..

Cara Bersetubuh dalam keadaan berdiri mungkin nampak lasak tetapi sebenarnya amat mudah, selesa dan memberangsangkan jika dilakukan dengan betul.


Terdapat dua cara bersetubuh dalam posisi berdiri. Posisi seks yang lebih mudah bagi kebanyakan pasangan tidak sama ketinggiannya ialah suami berdiri dari belakang. Dalam post ini, admin akan tumpukan perbincangan bagi cara bersetubuh ini.

Posisi seks ini sesuai digunakan di mana-mana kerana tidak ada sebarang sandaran diperlukan.

Bagi memulakan persetubuhan, si isteri berdiri bogel membelakangi suami sambil membengkokkan badan sedikit ke depan untuk mendedahkan bibir faraj ke belakang. Berdirilah dengan kedua-dua kaki terbuka sedikit untuk memudahkan kemasukan zakar suami.

Si suami pula perlu membengkokkan lutut sedikit (terutamanya jika isteri lebih rendah ketinggiannya) dan memasukkan zakar ke lubang faraj isteri dari belakang.

Selepas zakar masuk ke dalam faraj, lengkukkan badan untuk memeluk tubuh isteri. Kedua-dua tangan suami kini dalam keadaasn bebas untuk meraba buah dada isteri. Cara bersetubuh ini juga membolehkan suami mencium bahagian leher and cuping telinga isteri yang amat sensitif.

Dalam keadaan berdiri dan berpelukan, si isteri boleh menyandarkan punggung ke belakang supaya batang zakar terbenam mendalam ke dalam lubang faraj. Si suami boleh mengerakkan hayunan seks dari belakang.

Ahli-ahli astrologi barat percaya cara bersetubuh dalam posisi berdiri ini amat digemari oleh mereka yang lahir pada horoskop Aries. Mungkin cara bersetubuh ini menepati citarasa Aries yang bersifat berani, liar dan suka mencari excitement.

No comments:

Post a Comment