Saturday, September 6, 2014

KEKUATAN ZAKAR LELAKI PENENTU KEPUASAN HUBUNGAN SEKS


Kajian Saintis 

Kajian para saintis menunjukkan 60% wanita tidak mendapatkan kepuasan seks sepenuhnya semasa bersetubuh akibat daripada kelemahan tenaga batin pihak lelaki yang gagal mecapai tahap ketegangan yang memuaskan dan gagal untuk bertahan lebih lama. Kekuatan dan kehebatan lelaki terletak pada keupayaan tenaga batinnya.


Kebanyakan lelaki pada masa kini memang mampu melakukan hubungan seks tetapi adakah para isteri atau pun pasangan anda akan merasakan kepuasan seks jika hanya mampu melakukan hubungan seks dalam masa beberapa saat sahaja dan hanya sekali sahaja? Adakah isteri anda merasakan kepuasan dengan keupayaan zakar anda? Adakah zakar anda mampu bertahan lama? Adakah zakar anda lemah? tidak berfungsi? Adakah zakar anda tidak sekuat dulu ?

Adakah anda seorang yang mengalami gejala mati pucuk atau lemah tenaga batin atau impoten atau tidak kuat seks atau zakar yang lemah ? Lemah tenaga batin adalah lumrah bagi mereka yang meningkat usianya, namun otak memainkan peranan yang lebih penting.

Tenaga batin yang tersedia pada sesuatu ketika itu tidak mampu digunakan secara optima. Lemah tenaga batin adalah tanda awal ke arah mati pucuk Ia digambarkan dengan zakar yang tegang tetapi tidak seperti ketegangan zakar orang yang normal. Adakah anda seorang yang mengalami gejala mati pucuk atau lemah tenaga batin atau impoten atau tidak kuat seks atau batang zakar yang lemah?

Kajian para saintis menunjukkan 60% wanita tidak mendapatkan kepuasan seks sepenuhnya semasa bersetubuh akibat daripada kelemahan tenaga batin pihak lelaki yang gagal mecapai tahap ketegangan yang memuaskan dan gagal untuk bertahan lebih lama. Masalah lemah tenaga batin merupakan masalah yang hampir 70% sering dialami oleh setiap kaum LELAKI yang sudah berumahtangga. Kajian menunjukkan 2.4 Juta rakyat Malaysia lelaki menghadapi masalah lemah tenaga batin.

Dengan itu pihak suami atau lelaki haruslah prihatin tentang permasalahan zakarnya. Cara tradisional seperti mengurut zakar dan bahagian kemaluan itu sendiri haruslah dipelajari dengan betul serta mengamalkannya demi untuk kesihatan dan kesejahteraan hidup dunia dan akhirat.

No comments:

Post a Comment