Saturday, September 6, 2014

Jenis-jenis Vagina Wanita

Saiz dan bentuk vagina wanita adalah berbeza-beza di antara seseorang dengan seseorang yang lain. Sudah pasti kenikmatan hubungan seks yang dirasai oleh setiap lelaki turut berbeza juga. 


Melihat pada gambar yang disertakan, adalah antara bentuk-bentuk vagina yang telah dikenalpasti terdapat pada wanita-wanita dengan merujuk dari sumber buku-buku lama seperti Permata Yang Hilang, Kamasutra dan Layar Nakhoda. 

Setiap jenis vagina mempunyai nama-nama khasnya yang tersendiri seperti pecah air, lubang tanduk, pancut kelentit, kepala sengal, pusaran ambak, mulut monyet, bayu pagi, gurun batu dan lain-lain lagi. 

Yang menariknya, terdapat sesetengah nama-nama vagina tersebut ada yang sangat mengghairahkan zakar lelaki dan ada pula yang tidak disukai oleh lelaki.

Jenis-jenis vagina yang digilai atau boleh mengghairahkan zakar lelaki adalah seperti kepala sengal, lubang tanduk dan pecah air.


Lubang Tanduk

Wanita yang memiliki vagina seperti ini biasanya mempunyai ciri-ciri kuat nafsu seks, bentuk badan yang kurus dan cara berjalannya agak mengengkang sedikit. Dinamakan ia lubang tanduk ialah kerana lubangnya yang diluar agak luas berbanding dengan lubang di dalamnya yang semakin sempit. 

Secara luaran wanita ini biasanya seorang yang agak pendiam, bijak dan bila bersamanya dia suka berbual mengenai seks. Kepada lelaki yang pernah merasai pengalaman mengadakan hubungan seks dengan wanita ini sudah tentu ingin melakukannya lagi kerana bentuk vaginanya mampu memberikan kenikmatan yang tinggi kepada zakar. 

Walaubagaimanapun, anda dinasihat untuk bersedia secara fizikal dan mental sebelum mengadakan hubungan seks dengannya kerana dikhuatiri anda dahulu akan mengalami pancutan awal disebabkan kemutan vaginanya yang kuat dan mengandungi air yang banyak!!!.

Pancut Kelentit @ Sengal Kepala

Vagina jenis ini juga mampu membuatkan zakar lelaki tidak tahan untuk melepaskan air mani. Biasanya wanita seperti ini mempunyai badan yang kurus, punggung yang lebar dan ketara sedikit berbanding pinggangnya. 

Sesetengah wanita yang memiliki vagina seperti ini kadang-kala akan terdapatnya tahi lalat di sekitar vagina, dubur dan di bibir mulutnya. Apapun dinamakannya sengal kepala atau pancut kelentit adalah disebabkan kerana semasa zakar lelaki berada di dalamnya boleh membuatkan air mazi akan keluar tidak berhenti-henti. 

Disebabkan kenikmatan itulah yang menjadikan kepala zakar lelaki sengal dan ini menyebabkan berlakunya pancutan awal jika lelaki tersebut tidak berupaya untuk mengawal tumpuannya. Dipercayai juga vagina jenis ini mampu untuk menerima atau memuaskan 4 atau 5 orang lelaki dalam satu masa. 

Malahan dengan melihat vagina jenis ini sahaja sudah boleh membuatkan zakar lelaki terus naik syahwat dan melelehkan air mazi. Oleh itu disarankan kepada lelaki yang ingin mengadakan hubungan seks dengan perempuan yang memiliki vagina seperti ini haruslah mendapatkan nasihat doktor atau pun mengambil produk alternatif atau pun anda memang sudah bersedia untuk ditertawakan oleh wanita tersebut.

No comments:

Post a Comment